Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

...πόσα ακόρντα απέχει το όνειρο....;

"...η μουσική...είναι η ίδια η ζωή...η ζωή μου!!

Τα μάτια του λάμπουν καθώς το λέει..και είμαι σίγουρος πως αν είχε μαζί την κιθάρα του, θα έπαιζε μέχρι να μου δώσει να καταλάβω...γιατί δεν μπορεί να το εκφράσει με λόγια..γιατί δεν εκφράζεται...

..ο Γιάννης Ατέσογλου κλείνει τα μάτια...
και φτιάχνει τον κόσμο όπως θα ήθελε να είναι....μόνο με μια κιθάρα και την φωνή του..

Απόφοιτος του Ιόνιου Πανεπιστημίου της Κέρκυρας με πτυχιακή Μουσικών Σπουδών και ειδίκευση στις μουσικές επιστήμες.
Αρχιμουσικός και μαέστρος στην μουσική μπάντα του Παρανεστίου Δράμας, όπου μεταδίδει τις γνώσεις του στα παιδιά..."δάσκαλος"..μα ταυτόχρονα μαθητής της ζωής του...της μουσικής!!!

Κάθεται λοιπόν απέναντι μου και με την αφοπλιστική του ειλικρίνεια απαντά στις 7+1 ερωτήσεις....
                                                                      
...Γιάννη, κλισέ ερώτηση, μα πως αποφάσισες να ασχοληθείς με την μουσική;

"Το πρώτο ερέθισμα ήταν η συμμετοχή μου στην μπάντα του χωριού σε ηλικία 8 ετών. Με μάγεψε η μουσική..μου άρεσε όσο τίποτε άλλο και έτσι επισκέφτηκα και αποφοίτησα από το μουσικό γυμνάσιο και λύκειο της πόλης μου. Ήμασταν μια πολύ ωραία παρέα με τα παιδιά,  μαθαίνοντας αυτό που αγαπάμε και έτσι ήταν ξεκάθαρο πως θα σπούδαζα μουσική."

Μεγάλο ρόλο σε μια τέτοια απόφαση παίζει σίγουρα η ανάλογη στήριξη από το περιβάλλον..οι γονείς σου "αγκάλιασαν" την επιθυμία σου;

"Είχα την απόλυτη στήριξη της οικογένειας μου από την πρώτη στιγμή.Θα μπορούσα να πω σε εκνευριστικό βαθμό!!! Αστειεύομαι, μου έδωσαν όλα τα φόντα για να πετύχω και τους υπερευχαριστώ...στα Live που παίζαμε αργότερα με την μπάντα μας, τους "4D's", τους είχα πάντα "πρώτο τραπέζι"! Και στο Dramaica στην πρώτη σειρά σαν Groupies!!
Να σημειώσω ότι ο πατέρας μου σε μικρότερη ηλικία με είχε συμβουλεύσει να μπω στην αστυνομία αλλά με κέρδισε η μουσική...άνιση μάχη!!!!!"

Τι δυσκολίες υπάρχουν για έναν μουσικό στις μέρες μας;

"Νομίζω πως είναι αρκετά δύσκολο για όλο τον κόσμο που εργάζεται ή θέλει να εργαστεί γενικά.Τώρα, ότι αφορά τους μουσικούς μπορώ να μιλήσω για τον εαυτό μου.Είμαι 27 ετών και θεωρώ τον εαυτό μου ακόμα μαθητή..προσπαθώ ακόμη και τώρα να μάθω περισσότερα για το αντικείμενο μου, ίσως να πάρω κάποιο πτυχίο παραπάνω. Θέλω να γίνω όσο καλύτερος μπορώ σε αυτό που λατρεύω και έχω σαν ρητό στην ζωή μου πως οι καλοί ποτέ δεν χάνονται."

Μου είπες ότι ήσουν σε μπάντα και είχατε και κάποια Live στο παλμαρέ σας...ένα από αυτά στο Dramaica. Τι γνώμη έχεις για την Δράμα και για τα διάφορα Events της;

 "Είναι η καλύτερη πόλη της Ελλάδας!!!!!

Η Δράμα είναι πολύ γνωστή για τις μουσικές και κοινωνικές της εκδηλώσεις. Από που να αρχίσω..... Την Ονειρούπολη, αυτό το τεράστιο happening, το φεστιβάλ νεανικών συγκροτημάτων ( που στην ουσία ενέπνευσε τη δημιουργία των 4D' s ), το River party της Προσοτσάνης ή το Dramaica το οποίο μας έδωσε τεράστια ώθηση; Σε αυτό τον τομέα η Δράμα είναι πολύ μπροστά και βοηθάει πολύ εμάς τους μουσικούς και τους ονειροπόλους".
                                             
Τι γνώμη έχεις για τα Talent shows;

"Σίγουρα βγαίνουν από εκεί καλές φωνές όπως είναι ο Οικονομόπουλος και ο Ματιάμπα, αλλά επειδή στη Showbiz παίζουν ρόλο τα νούμερα και πρέπει να έχεις όλο το "πακέτο" κάποιες φωνές χάνονται ή δεν ανακαλύπτονται. "

Ποια ήταν η καλύτερη στιγμή στη μέχρι τώρα πορεία σου;

"Σίγουρα η πιο σημαντική στιγμή ήταν όταν απέκτησα το πτυχίο μουσικών σπουδών. Το ίδιο ξεχωριστό ήταν και το Tour στη Σερβία - Ουγγαρία - Αυστρία με τη μουσική μπάντα του Καλού Αγρού Δράμας και δάσκαλο - αρχιμουσικό τον Χρήστο Σαρηγιάννη." 
                                           

 
Υπάρχει κάποιο αστείο περιστατικό που θυμάσαι και γελάς;

Είχα βάλει, και επέμενα γι' αυτό, μια "γέφυρα" στο τέλος του τραγουδιού "Μια συνουσία μυστική". Είχα τρελάνει την μπάντα επί μέρες να μην το ξεχάσει. Ε λοιπόν όταν ήρθε το σημείο, ο μόνος που το ξέχασε ήμουν εγώ και τελείωσα κανονικά το κομμάτι αφήνοντας τους υπόλοιπους να με κοιτάν αποσβολωμένοι."

Τι απολαμβάνεις περισσότερο, να παίζεις ή να διδάσκεις μουσική;

"Προτιμώ να διδάσκω επειδή το θεωρώ τρομακτικά όμορφο να έχεις απέναντί σου έναν άνθρωπο, να του μαθαίνεις ότι ξέρεις, να θέλεις να σε ξεπεράσει και να του δώσεις όλα τα εφόδια να ονειρευτεί το δικό του όνειρο. " 




Η φωτογράφηση πραγματοποιήθηκε στα νερά της Αγίας Βαρβάρας στη Δράμα για τις ανάγκες της συνέντευξης. Περισσότερες φωτογραφίες στη σελίδα του JimmyJoe Art Gallery στο Facebook μέσω του παρακάτω link:https://www.facebook.com/jimmyjoeart/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου