Τρίτη 17 Μαΐου 2016

…ΔΟΞΑ, ΔΡΑΜΑ….ΔΕΣΠΟΙΝΑ!!!


..από κύματα...ξέρει καλά η Δέσποινα..

…ξημερώματα…γύρω στις 5-6 το πρωί…
Ο καφές μαύρος, η νύστα να χτυπάει κόκκινο μα το ηθικό ακμαιότατο!!!
Αν δεν την ήξερα καλά θα έλεγα ότι διστάζει… αυτό όμως δεν περνάει ούτε λεπτό από το μυαλό της…δεν γίνεται να λείψει…δεν έλειψε ποτέ..


πάντα...μα πάντα εκεί....
17 ολόκληρα χρόνια η Δέσποινα παραδίδει μαθήματα άριστου συνεργάτη στον ΜΥΛΟ και άλλα 10 χρόνια  μαθήματα πιστού οπαδού για τη Δόξα Δράμας…
Έτσι, ακόμη και μετά από μια εξαντλητική "βάρδια" είναι διατεθειμένη να διανύσει όχι ένα, όχι εκατό αλλά τα περισσότερα χιλιόμετρα για την ομάδα της καρδιάς της!!!!!
Είμαι τυχερός που έχω απέναντί μου ίσως την μοναδική γυναίκα που επιβιώνει εδώ και χρόνια στη νυχτερινή ζωή της Δράμας, να μου απαντά στις 7 + 1 ερωτήσεις…

Είσαι για τον ΜΥΛΟ σημείο αναφοράς. Τι μεσολάβησε για να γίνει αυτό;
"Πριν από 17 χρόνια αναζητώντας μια θέση εργασίας χτύπησα την πόρτα του ΜΥΛΟΥ και από εκείνη τη στιγμή βρήκα εκτός από δουλειά, το δεύτερο σπίτι μου. Η σχέση μου με τον επιχειρηματία κο Σιαμίδη δεν είναι μια σχέση αφεντικού – υπαλλήλου. Έχει αναπτυχθεί μια σχέση εμπιστοσύνης, αλληλοστήριξης και αγάπης για τον ΜΥΛΟ. Νιώθω την επιχείρηση σαν δική μου, την πονάω, δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και ενδιαφέρομαι για όλα όσα έχουν σχέση με το μαγαζί. Όλη αυτή η προσπάθεια υποστηρίζεται και από την γενναιοδωρία ψυχής του αφεντικού μου."



Τι εισπράττεις από τον κόσμο της Δράμας;

"Όλα αυτά τα χρόνια που αγωνίζομαι ως εργαζόμενη, ως οπαδός στην ομάδα της Δόξας και ως άνθρωπος (κόρη, μητέρα, γιαγιά) πιστεύω ότι ο κόσμος της Δράμας αναγνωρίζει τον τίμιο αγώνα και τις προσπάθειές μου σε όλες αυτές τις φάσεις της ζωής μου. Βλέπω την αγάπη τους, την αναγνωρισιμότητα που έχω και χαίρομαι για την επιβράβευση αποκαλώντας με πολύ δυναμική και δυνατή γυναίκα. Τους ευχαριστώ όλους πάρα πολύ μέσα από την ψυχή μου. Θα συνεχίσω έτσι διότι πιστεύω πως όταν είσαι αληθινός άνθρωπος κερδίζεις την αγάπη, την εκτίμηση και τον σεβασμό όλων."

Δέσποινα και Δόξα…μια στάση ζωής…μια ιστορία λατρείας…πως εξελίχθηκε;

"Η αγάπη του πατέρα μου για την Δόξα Δράμας ήταν η αιτία για να συνδεθώ και εγώ με αυτή την ιστορική ομάδα. Το έναυσμα για αυτή την πορεία δόθηκε όταν ξεκίνησα να πηγαίνω τον μικρό μου ανιψιό στην ακαδημία της Δόξας. Τα τελευταία 10 χρόνια ακολουθώ πιστά αυτή την ομάδα σε όλους τους αγώνες και σε όλες τις εκδηλώσεις της. Έτσι αναπτύχθηκε μια σχέση φιλίας, σεβασμού και αγάπης με την ομάδα που έγραψε, γράφει και θα συνεχίσει να γράφει ιστορία."

..η πρώτη γυναίκα που ύψωσε κασκόλ της Δόξας
στο στάδιο Καραΐσκάκη ως έδρα του Ολυμπιακού!!

Ποια είναι η γνώμη σου για τη νυχτερινή ζωή της Δράμας;

"Ο ίδιος ο δραμινός κόσμος είναι μια αχτίδα ελπίδας για τα νυχτερινά μαγαζιά και θα εξηγήσω γιατί. Είμαστε μια πόλη χωρίς μεγάλο αριθμό φοιτητών, με μεγάλη ανεργία και η προσέλευση τουριστών δεν είναι μεγάλη. Παρόλα αυτά, ο κόσμος συνεχίζει και ανεβάζει τον πήχη στη νυχτερινή διασκέδαση με την προσπάθεια όλων. Φτάνει μόνο να σκεφτούμε πως ακόμη και από γειτονικές πόλεις, που υπερτερούν στα όσα ανέφερα, έρχεται κόσμος να διασκεδάσει στη Δράμα.
Είναι λογικό σε αυτή την δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύει η χώρα μας και η Δράμα ειδικότερα, να έχουν πέσει οι "τζίροι" των μαγαζιών σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια γι’ αυτό ο καθένας προσπαθεί και δημιουργεί διάφορα event που θα προσελκύσουν κόσμο."

Τι μπορεί να περιμένει φέτος ο κόσμος από τον ΜΥΛΟ;

"Ο ΜΥΛΟΣ είναι ένα μαγαζί που εδώ και χρόνια έχει προσφέρει πολλά στη νυχτερινή ζωή της Δράμας γι’ αυτό και είναι γνωστό σε όλους εδώ και χρόνια. Και φέτος λοιπόν, εγγυάται μέσα από το μοναδικό του περιβάλλον και το υπέροχο προσωπικό σημαντικές στιγμές για όλους. Άριστη εξυπηρέτηση σχεδόν όλο το 24ωρο γιατί μην ξεχνάμε…λειτουργεί από το πρωί εως το πρωί!!!"



Έχουν περάσει πολλά νέα παιδιά από το "σχολείο" του μύλου. Ποιο είναι το σημαντικότερο μάθημα που δίδαξες και ποια τα συναισθήματα;

"Όλα αυτά τα χρόνια έχουν περάσει πολλά νέα παιδιά από τον ΜΥΛΟ. Αυτό που έλεγα πάντα είναι πως μέσα από τον σεβασμό προς τον εαυτό τους πρέπει να σέβονται την δουλειά τους, την ιεραρχία και τους πελάτες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ακόμη και σήμερα, όταν συναντώ παιδιά που πέρασαν από το μαγαζί, να υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση και αγάπη."

Πως περνάς τον λιγοστό ελεύθερο χρόνο σου;

"Ο ελεύθερος χρόνος που μου μένει γιατί είμαι κόρη, μητέρα, περήφανη γιαγιά(!) και εργαζόμενη είναι στα αλήθεια λιγοστός. Έτσι, προσπαθώ να τον εκμεταλλευτώ με τον καλύτερο τρόπο, δίνοντας μου την ευχαρίστηση να βρίσκομαι με ανθρώπους που αγαπώ και εισπράττω την αγάπη τους…και να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι κάποιες φορές προσφέρω και κάτι στον εαυτό μου και κάνω όλα αυτά που χρειάζεται η Δέσποινα σαν γυναίκα..!!"



Ποια είναι η σχέση σου με τους παίκτες και τους διοικούντες της Δόξας Δράμας;

"Μέσα σε αυτά τα χρόνια που ακολουθώ πιστά την Δόξα δημιουργήθηκε ένα ξεχωριστό δέσιμο μεταξύ εμού και όλης της ομάδας. Εισπράττω την αγάπη, την εκτίμηση και τον θαυμασμό τους για τον αγώνα που κάνω για όλα τα παιδιά. Τα ίδια συναισθήματα προς το άτομό μου υπάρχουν και από την διοίκηση της ομάδας και αυτό μου δίνει δύναμη, ικανοποίηση και κουράγιο να συνεχίσω να φωνάζω ΔΟΞΑ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ…!!!!"


Με τον μαχητικό..ακούραστο Δημήτρη Γελαδάρη
και αγκαλιές με παίκτες της Δόξας!!

+







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου