Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

...όταν τα εμπόδια μένουν πίσω...



"...on your mark....get set...."

....και μετά..η απόλυτη ησυχία!

..όλοι οι μυς είναι τεντωμένοι στο απροχώρητο..
..τα εμπόδια είναι ακόμη στημένα μπροστά του..
θα τα δώσει όλα όμως...γι' αυτό βρίσκεται εδώ..
..γι' αυτό προπονήθηκε ατελείωτες ώρες στο Δημοτικό Στάδιο Δράμας με τον προπονητή του Μπάμπη Σδρόλα...
για να νικήσει τον χρόνο!!!

Ο Κώστας Δουβαλίδης έχει ζήσει πολλές στιγμές σαν κι αυτές...στιγμές απόλυτης αυτοσυγκέντρωσης, λίγα κλάσματα δευτερολέπτου πριν ακουστεί ο κρότος της εκκίνησης...δεν νιώθει πίεση όμως..κάνει αυτό που αγαπάει και θεωρεί τον εαυτό του πολύ τυχερό γι'αυτό..
...με πολλή "δουλειά" και αφοσίωση στο αγώνισμά του έχει καταφέρει να καταρρίψει αρκετά πανελλήνια ρεκόρ (όπως αυτό του Στέλιου Μπίσμπα τον Ιούνιο του 2007 στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανοιχτού Στίβου με 13.59" στα 110μ. με εμπόδια).
Και φυσικά έχει εκπροσωπήσει την χώρα μας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου το 2008, όπως θα πράξει και φέτος στο Ρίο της Βραζιλίας.

Τον συνάντησα στην Δράμα, την πόλη του όπως λέει, στην οποία του αρέσει να επιστρέφει...και ήταν μεγάλη μου τιμή να του κάνω 7 + 1 ερωτήσεις...!

...Κώστα, γιατί επέλεξες τον στίβο; 

"Επέλεξα τον στίβο επειδή είναι ένα άθλημα μοναχικό αλλά ταυτόχρονα και τόσο ωραίο. Κρύβει μέσα του μαγείες τις οποίες επέλεξα μέσα από αυτό να τις ανακαλύψω."

Πιστεύεις ότι είναι αρκετή η προβολή του στίβου στην Ελλάδα;  

"Δυστυχώς η προβολή του στίβου στην Ελλάδα δεν είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Το ποδόσφαιρο έχει πάρει όλη την προβολή από όλα τα αθλήματα και αυτό είναι κάτι που με ενοχλεί πολύ. Θα ήθελα να το αλλάξω, να έχουν όλα τα αθλήματα την ίδια προβολή και να θεωρούνται όλα επαγγελματικά όπως το ποδόσφαιρο. Έτσι θα μπορούσε να αλλάξει...θεωρώντας όλα τα αθλήματα επαγγελματικά." 


Πως προετοιμάζεσαι πριν από κάθε αγώνα;

"Η προετοιμασία πριν από κάθε αγώνα είναι συγκεκριμένη. Δεν μπορώ να πω ότι έχω κάποιο "γούρι" ή κάποια συνήθεια πριν ξεκινήσω τον αγώνα. Αυτό που κάνω για να μπορέσω να είμαι έτοιμος είναι το ζέσταμά μου και οι διατάσεις μου που και αυτές είναι πολύ συγκεκριμένες."

Ποιο επάγγελμα θα έκανε ο Κώστας Δουβαλίδης αν δεν ήταν αθλητής του στίβου; 

"Ένα άλλο επάγγελμα που σκεφτόμουν να ασχοληθώ ήταν η φυσικοθεραπεία. Είναι πάλι ένα κομμάτι του αθλητισμού και γι ' αυτό τον λόγο μου αρέσει και θα το επέλεγα. Πολύ πιθανόν αν δεν ήμουν αθλητής να ήμουν φυσικοθεραπευτής." 

Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή στη μέχρι τώρα καριέρα σου;

"Η πιο συγκλονιστική στιγμή για εμένα ήταν όταν κατάφερα να αγωνιστώ στην πρώτη μου Ολυμπιάδα στο Πεκίνο για 3 φορές στο αγώνισμά μου...δηλαδή...είχα περάσει την πρώτη φάση που είναι τα προκριματικά, μετά τα προημιτελικά και έφτασα στον ημιτελικό όπου εκεί έμεινα έξω από τον τελικό για μια θέση. Έφτασα πολύ κοντά στην πηγή αλλά δεν κατάφερα να πιω νερό όπως λέει και μια λαϊκή έκφραση. Θα έμπαινα στους 8 καλύτερους του κόσμου από την πρώτη μου κιόλας Ολυμπιάδα. Ήταν τόσο δυνατή στιγμή χαράς μα και λύπης ταυτόχρονα... αλλά από την πρώτη μέρα που διάλεξα να ακολουθήσω αυτό το άθλημα ήξερα ότι θα συναντώ τέτοιες καταστάσεις. Αυτή όμως είναι η μαγεία του αθλήματος και μου αρέσει."



Ποιο είναι το πρόγραμμά σου για το άμεσο μέλλον;

"Το άμεσο πρόγραμμα έχει 2 αγώνες στη Νότια Αφρική. Ο ένας θα γίνει στο Ραμπάτ και ο επόμενος μετά από 2 ημέρες στο Ντακάρ. Είναι πολύ σημαντικοί αγώνες και θέλω να τρέξω όσο καλύτερα γίνεται και στους δύο. Αργότερα έχω το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου που γίνεται στην Ολλανδία και μέσα στο καλοκαίρι είναι το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στον πλανήτη, οι Ολυμπιακοί αγώνες στην Βραζιλία."

Τι θα συμβούλευες τα νέα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν με τον αθλητισμό;

"Αυτό που θα συμβούλευα τα νέα παιδιά είναι να ακολουθήσουν τον αθλητισμό με όλη τους την ψυχή!!! Είναι ένα κομμάτι από το οποίο θα διδαχθούν πολλά. Ο αθλητισμός θα διαμορφώσει τον χαρακτήρα τους και μέσα από αυτόν θα μπορούν να σταθούν και να βρουν τη θέση τους στην κοινωνία. Επίσης θα βιώσεις πράγματα που δεν μπορεί να τους τα δώσει κανείς και τίποτα άλλο στη ζωή."


Τι σημαίνει η Δράμα για σένα;

"Δράμα...η Δράμα για μένα είναι ένα μέρος που το αγαπώ πάρα πολύ!! Είναι η πόλη μου και σε αυτήν έμαθα να ζω και να μένω. Όπου και να πάω θέλω να γυρίζω εδώ... Μπορεί να είμαστε μια μικρή πόλη που μοιάζει να μην έχει πολλές ευκαιρίες και δυνατότητες, αλλά για εμένα είναι η πόλη που αγαπώ και λατρεύω περισσότερο από κάθε άλλη. Εδώ βρίσκω την ηρεμία μου συνάμα μπορώ να κάνω αυτό που αγαπώ εύκολα και γρήγορα...να κάνω προπόνηση...!!"



Καλή επιτυχία Κώστα....


Η φωτογράφηση πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Στάδιο της Δράμας για τις ανάγκες της συνέντευξης. Περισσότερες φωτογραφίες στη σελίδα του JimmyJoe Art Gallery στο Facebook μέσω του παρακάτω

*...ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο και συνάδελφο Γιώργο Μαρμαρίδη που συνέβαλλε τα μέγιστα για να πραγματοποιηθεί η συνέντευξη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου